onsdag 18 januari 2012

Ommöblering


Har varit så trött i flera dagar nu. Försökt vara ute, tränat och ätit bra.
Men det är väl bara att acceptera att det är den tiden nu.
Lyckligtvis går vi mot ljuset i alla fall!


Idag fick jag i alla fall orken till att möblera om.
Det är byrån som tidigare stått i Hannas rum som fick komma
tillbaka ner i hallen. Kände med en gång att den hittat "hem" igen.
Byrån är ursprungligen från min mans föräldrahem och var blå och hade vita
plastknoppar på när vi träffades.
Men, kan ni tänka er!! När vi träffades blev den vit ;)




Denna svängbara fotoram från Perfect home tillhör en av mina favoritramar
här hemma. Man har alltså två bilder som man kan skifta mellan.
Dessa bilder är tagna på Mellen M en varm sommarkväll för snart två årsedan
efter ett kvällsdopp hemma hos mina föräldrar.

Han är 1 1/2 år på bilden, och har fortfarande sådär goa bebisben.
Nu fyller han snart tre och bebisbenen ser man inte mycket av längre.


Ha en fin Onsdag
Nu ska jag försöka få med barnen och städa i deras lekrum...

/ Anna Lena

3 kommentarer:

  1. Ja tänka sig att byrån blev vit ;o) Vilken fiffig ram. Och fotona du valt är ju perfekta för den ramen. Visst är Österlen underbart...men jag bor bara där på min semester. Men så småningom (till pensionen) kanske vi blir där från vår till höst, i alla fall. Men det får tiden utvisa...än så länge är vi sommarösterlenare :o)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin ram! Och va fint det blev på byrån.
    Jo det är verkligen den tiden nu, jag känner igen mig. Vi får som sagt trösta oss med att det går åt ljusare tider.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej, så kul att prata med dig idag. Ska bli så spännande att komma hem till Er och ha party, nu när man fått en liten "tjuvkik" in i Erat fina hem. Ramen är så charmig, var rädd om den, den finns inte i sortimentet längre (bara den med 2 och 3 ramar finns kvar)Ha en härlig dag. Kram

    SvaraRadera