fredag 27 januari 2012

Coatchen, bloggerskan och jag


Låt mig presentera trion av utmaningen 2012!
Det är coatchen C. Svägerska och granne.
Vältränad till tusen med ett fantastiskt pepp, inte bara i spåret utan när det gäller ALLT. 
Det är bloggaren M. Brorsdotter (eller syster, eller dotter, eller hur var det nu ;) )
Perfekta vägledningen i val av kläder och mode. Fick mig att börja blogga.
Har själv bloggen a piece of life

Utmaningen för mig detta året blir.....

TJEJMILEN!


Här är ett dåligt bildbevis på att det faktikst är sant!
Så första helgen i September åker vi till Stockholm för att
shoppa, umgås och.... Ja, just det. Vi skulle springa också... ;)

Redan nu har vi börjat träna och månadsspara så vi
verkligen kan unna oss lite nytt.
Efter fyra veckor känner jag mig fortfarande taggad.
"Bara" 31 veckor kvar, ha ha!

Nu mina vänner ska jag hoppa in i duschen, för ikväll ska det njuta tre rätters!
 Turen har kommit till Jennie. I kväll är det hon som har "Halv sju hos mig".
En rapport från denna tillställning får ni i helgen.
Vill ni se hur det var när jag hade "halv sju hos mig" kan ni gå in här

Ha en skön fredagskväll och tack alla för
era krya-på-dig hälsningar, dom hjälpte!


/ Anna Lena

8 kommentarer:

  1. Lycka till med träningen inför Tjejmilen! Har sprungit den två år i rad och det är riktigt kul.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj...Tjejmilen! Jag blir trött bara jag hör ordet ;o) Strongt av dig. Lycka till. "Halv sju hos mig" vad trevligt det låter. Måste genast kika på det inlägget. Ha en trevlig kväll och fortsätt krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt. Härligt att ha nåt att se framemot.
    Trevlig kväll.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Heja heja Anna Lena!! Vilken utmaning :-) Själv nöjer jag mig med Vårruset på jobbet...
    Ha en go helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Magdalena Ljunggren27 januari 2012 kl. 23:50

    Lycka till, det kommer du fixa galant!
    Kramar Maggan

    SvaraRadera
  6. Tack men nej tack till utmanngen, men vill ni ha resesällskap så är jag på ;)

    SvaraRadera
  7. Lycka till med utmanningen, det är ju ett tag kvar, men det ska nog gå bra. Tack för kommentaren på min blogg, jag ska verkligen prova chalk paint, kollade på hemsidan men det verkade som hon inte skickade färg nu på vintern. Men jag ska ringa få se. Tack såå mycket för tipset, jag kollade på det du målat och det verka jättefint. Talar om för dig sen hur det går. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Vad kul utmaning, jag hejjar på och vem vet, kanske vi "ses" bland alla andra 1000-tals kvinnor där.
    Kram Linda

    SvaraRadera