onsdag 25 januari 2012

Inte bara inredning


Som ni vet har jag ett visst intresse för inredning... Förvånad, någon?
Att måla, fixa och dona, det är det jag helst gör när jag har tid över.
Jag klagar väldigt, väldigt sällan men vi har spegel här hemma... Tro det eller ej ;)
Och visst tittar man i den då och då...
Ibland känner jag mig nöjd, ibland uppgiven, ibland... jaa, vadå?
Ibland så har jag tänkt att, tänk om jag hade lagt samma tid och energi på att äta rätt och träna.
Fast, då hade nog jag inte funnits kvar, ha ha!
Men vid nyår bestämde jag och min man oss för att båda skärpa till oss.
Både med träning och med maten.
Nu har det gått tre veckor och det går bättre än vad jag väntat mig.
Särskilt efter en liten "vinteråkomma" ha ha!

I samband med att mannen och jag påbörjade våra "nya liv" gav jag även en utmaning till min svägerska och hennes 15-åriga dotter.
Och vad den utmaningen är, får ni se alldeles snart......

Jag har nog visat er denna skylt förut, men jag tycker den är sååå rolig!
Kunde naturligtvis inte motstå den när jag fick se den.
Så nu hänger den inne på vår lilla toalett.
Tycker den passar bra in för dagens lilla inlägg!




Till er andra bloggisar (givetvis alla andra också) som jag vet kämpar på, häng med!
Anta utmaningen!!!
Så håll utkik....

/ Anna Lena



                                       

                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           



1 kommentar: