torsdag 5 januari 2012

Gamla fönster


I veckan började julen åka ut här hemma hos oss. Då kom detta fönster fram.
Ett par vänner gjorde ett röj i deras ladugård i somras och skulle då slänga en massa fönster.
Klok som hon var ringde hon först och undrade om jag ville ha några.
Om jag ville!
Fönstren har stått i garaget och jag har faktiskt glömt av dom.
Men nu när vi kommit såpass långt i det nya arbetsrummet att det är dags för "pyntning".
Här hamnade alltså ett av fönstren


Mini granen får stå kvar ett par dagar till. Det ska stå en lampa där har jag tänkt.
Först måste det dock dras lite kabel.


Visst är det fina fönster...


Satt just och lyssnade på radion där det var ett reportage om baler
med anledning av trettondags afton.
Att det blir bal för min del är inte särskilt troligt, men visst hade det varit kul!
Nä, här blir det att fortsätta dagen med att ta bort mer av julen.

Tjing på er!

/ Anna Lena

3 kommentarer:

  1. Så fina fönster du har fått,vilken tur att era vänner tänkte på er. Ha en härlig Trettondags helg! Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du lämnade en kommentar till oss, det är så roligt att se vilka som läser vår blogg + att det är så kul och hitta tillbaka hit och få läsa din.
    Vi "ses" snart igen
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jättefint fönster, är faktiskt ute efter något likande själv.

    Nu ska även min jul åka ut i helgen, är så sugen på vår, fräschhet och ljusare färger nu. Ska bli så skönt med nystart.

    Kram / Maria

    SvaraRadera