måndag 23 januari 2012

Chalk paint (igen!)


Orkar ni höra mer om denna "mirakel" färg???
Tror det vá. Jag verkar inte vara ensam om att tycka om att måla...

Loppisfötter innan...


Halva priset denna dag...

En eftermiddag med Chalk paint i nyansen "pure white"
Och resultatet blev....





En hamnade på konsollbordet och en i fönstret i det nya arbetsrummet.


Idag är det Måndag igen. Helgerna går på tok för fort, tycker ni inte det?
Jag hade som sagt om date med Persbrandt i fredags. Själva filmen tycker jag var sådär
men HAN.... Mmmm.

I Lördags kom det snö, massor av snö! Store A hade feber och sov nästan hela dagen
medan jag och Mellan M bakade till hans kalas om ett par veckor.
Sedan blev det examensfest för svägerskan som läst till förskolelärare.
Imponerad av henne att läsa med tre barn hemma. Jag som läste innan barnen kom
 tyckte ibland det kunde köra ihop sig. Och då hade jag bara mig själv att tänka på..

Helgen avslutades med body pump. Skönt slut på veckan.
I kväll är det mitt favoritpass, zumba. Det i kombination med CXworks
brukar få bli starten på den nya veckan.

Har ni också något ni går och längtar till ikväll?

/ Anna Lena






5 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Så fint det vart.
    Så duktig du är med träningen! Jag MÅSTE också komma igång. Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Åh så snygga!! Jag är ett lampfreak, skulle kunna ha hur många som helst hihi.
    Dom där gilla jag verkligen.
    Trevlig måndag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Superfina, kul att hitta så billiga o piffa upp dem sen. I like it. Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt det blev. Jag måste sätta igång och måla snart. Det känner jag bara.
    Kram

    SvaraRadera