onsdag 13 juni 2012

Lite nya lampskärmar...


Har sedan länge varit trött på lampskärmarna uppe i hallen. Så en dag hittade jag dessa på Hemtex. Brukar nästan aldrig gå in dit men hittade dom när jag var där inne i ett annat ärende.
Sicken tur man kan ha ibland. Ville att de skulle överrensstämma med
gardiner och kuddar också, och det gjorde dessa!


 Skärm från Hemtex kuddar från Indiska


Kistan är ett av mina första auktionsfynd
Ropades in för en hundrig till min första lägenhet...
Den var en konstig grön så först lutade jag av den och sedan betsade den mörk


Lilla uppehållet i bloggeriet kan förklaras med att jag varit i Trosa, hos goda vänner
under några dagar. Denna gången var hela familjen med.
Det blev bl.a en dag på Skansen i strålande sol och värme medans det här hemma regnade...
Höjdunkten med Skansen verkar ha varit tåget och spårvagnen, snacka om lantisbarn ;)
Det blev även Trosa marknad, löprunda längs havet, grillkvällar och mycket lek.
Till helgen ska vi på bröllop och mannen min och några till ska sjunga.
Så det blev mycket sång också.

Nåå, visst var den gamla skärmen tråkig....


Idag började sommarlovet och vi ska snart iväg till min mamma, hon ska hjälpa mig att lägga
upp ett par byxor inför bröllopet. Tänkte kanske även passa på att ta en springtur när jag
ändå är där och lillskrutt sover...

Ha en bra mitt-i-veckan dag!

/ Anna Lena

1 kommentar:

  1. Jättesöt lampskärm. Hoppas du fick en liten springtur, bästa att passa på ja när du kan :)

    SvaraRadera