söndag 24 juni 2012

Hatten på!



Så här blev tillslut outfiten till bröllopet.
Det blev alltså hatt!
Prova den mest för skoj skull, men kände genast att den ska jag bara ha!
Inte varje dag jag letar kläder efter hatt ;)

Hoppas ni haft en bra midsommar.
Själva har vi tillammans med två andra familjer varit i Vimmerby och Astrid Lindgrens värld.
Haft två dagar med kanon väder, massor av sol och inget regn.
Idag har här verkligen varit en dagen efter dag. Alla sov länge i morses och både
Mellan M och Mini M sov middag länge (så även jag...)
Tar på krafterna att vara iväg :)

Ha det så bra!
 Så hoppas vi på sol nu
så jag får användning av hatten min ;)


/ Anna Lena

5 kommentarer:

  1. Men så fin!
    Hatten klär dig perfekt.

    Snyggt att ha något extra just på bröllop......

    Ni verkar ha haft mycket bättre väder än vi här i Alingsås.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är. Ha en fin ny vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är i hatten!! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Du gör dig så bra i hatt, värsta pinglan. *busvisslar* :)
    KRAM
    Madde

    SvaraRadera
  5. Sååå snyggt,värst drottningen! Mera hatt åt folket, jag har två som jag älskar. Bra solskydd dessutom...

    SvaraRadera