onsdag 3 oktober 2012

Utflykt...

 
Det blev det tillslut i Söndags, men inte till Göteborg som planerat utan till Vänersborg!
Precis innan vi skulle sätta oss i bilen kollade jag blocket för att se var säljaren bodde och hittade
 då denna i Vänersborg istället. 500 kr billigare och med två fräscha madrasser!
 Den andra i Göteborg var utan. Så plötsligt blev det ändrade planer :)
En biltur, middag på Mc Donalds och en tupplur senare var vi hemma med
 Store A:s "nya" säng.
Sen att det tog tre timmar att få ihop den och att den fortfarande inte är riktigt
ihopsatt, är en annan sak...
 
 
 
 
Nu ser tv-rummet på övervåningen ut som ett bombnedslag med saker överallt.
Två sängar, lådor, böcker, gardiner...
Man kan tydligen samla på sig allt möjligt under en säng ;)
Igår tog jag i alla fall en paus och gick ut. Det höll dessutom upp!
Långpromenad med Mini M och sedan lite plantering ute.
Var i Fristad och växthuset där i förra veckan och inhandlade lite nya inne och uteblommor.
Hittade även denna lykta som föll mig i smaken.
 
 

Nyduschad och nedsjunken i soffan efter ett pass body pump är det nu dags att lyfta .... och 
packa väskan. Som jag längtat!
På fredag är det "halv sju hos mig" hos Bodil i Motala.
Mycket jobb innan det gör att jag får packa redan idag. Träningskläder står på listan
 har fått med tjejerna på ett stavgångspass.
Oj, oj vad dom ska få kämpa ;)
 
/ Anna Lena
 

3 kommentarer:

  1. Perfekt när man hittar en som är bättre och billigare!:)
    Här har dottern själv möblerat om i sitt rum nu ikväll. Hon var super nöjd. Att hon glömde av att packa upp sin ryggsäck med våta kläder sedan orienteringen tidigare idag, det är väl em bisak!:/
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra du hittade en på närmare håll och dessutom billigare. Kanon! Det blir nog fint när det är klart. Ha en fin dag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en fantastisk helg, kram Maria

    SvaraRadera