tisdag 16 oktober 2012

Nya kuddar...

 
I söndags efter jobbet var jag förbi och hämtade upp dessa kuddar som en kompis köpt åt mig.
På sikt kommer det bli fler kuddar, och just nu funderar jag faktiskt på om inte det ska bli fler
ut av dessa. Fastnade så för dom blåa kuddarna, gillar den blå färgen, så behaglig på något sätt.
 
 
 
 
 
 


Store A har inte sett det än, får se hur reaktionen blir.
När jag hade ställt upp korgstolen kom han hem och tyckte det var ett perfekt
ställe att sitta och fundera på...
 
Nu får jag skynda mig om jag ska hinna till fotoaffären. Ibland är det ganska skönt att göra
sånt innan barnen ska hämtas, förstår inte varför ;)
En annan dag får ni se vad jag beställt...
 
/ Anna Lena
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag är också sugen på en korgstol vet inte vart jag ska få plats med den bara.
    Kuddarna var jätte fina.
    Ha en mysig kväll!
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Jättefina kuddar.
    Den blå färgen är som du skriver väldigt skön och behaglig.

    Mysigt med korgstolar, passar överallt............

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Jättefint, det blir nog till belåtenhet :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett par sådana där blå kuddar med knappar på hade gärna fått flytta hem till mig också!:)
    Dottern fyller 10 år i november. Hennes skrivbord är faktiskt min mammas gamla sminkbord som jag målat vitt. Det finns även en dubbelspegel att sätta fast och den hade hon tidigare trots att den inte var vitmålad.
    Kram

    SvaraRadera