onsdag 18 april 2012

Ordning och reda...


... blev det härom dagen på mina tidningar uppe i tv-rummet.
Dom har legat lite utspridda och jag har vid flera
 tillfällen blivit helt knas på att jag inte hittar DET numret, känns det igen kanske?



 Sockerlådan har hängt med mig sedan första lägenheten. Då stog den på högkant med en blomma i...


Nu fick det bli tre tidnings "högar" av de jag bläddrar mest i.
Vissa är fulla med gem i kanterna. En färg för varje kategori. (kök, sovrum, trädgård... etc)
Perfektionist? Nej, då. Inte alls ;)
Ni känner väl mig... Ha, ha


Började förresten med gardinen som jag skrev om i Måndags, så den är nu klar och uppsatt.
Har dock inte tagit några bilder ännu, men det kommer! Blev inte så tokigt.

Idag blir det en spontantripp till Ullared med mina föräldrar. Ska inte ha något särskilt egentligen.
Få väl se hur dyrt det där "inget särskilt" blir... ;)

Hej svejs så länge!
/ Anna Lena

Ps. Ni missar väl inte bygglov ikväll!?
En vän till mig, Maria och hennes familj ska var med.
Jag kommer sitta som klistrad :) Har sett det färdiga resultatet och säger bara
SE OCH NJUUUUT

2 kommentarer:

  1. Sockerlådor kan man ha till mycket. Det där blev ju perfekt. Spännande att höra hur det går med det där "inget särskilt"
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.

    Underbara socker lådor, jag är en lådoman och älskar alla slags gamla godingar.

    Så fint du har det hos dig:).

    Kramis

    SvaraRadera